סוגי אינטרקומים - איזה אינטרקום מתאים לך?

סוגי אינטרקומים - איזה אינטרקום מתאים לך?

סוגי אינטרקומים - איזה אינטרקום מתאים לך?

בשנים האחרונות הפך האינטרקום לחלק בלתי נפרד מחיינו. ניתן למצוא אותו בבתים פרטיים, בתים משותפים, מרפאות, משרדים, בתי ספר, גנים, מוסדות ממשלתיים ועוד. בין שאר היתרונות שלו משמש האינטרקום כאמצעי אבטחה חשוב ביותר לשמירה על ביטחוננו האישי במהלך כל שעות היממה.
מערכת האינטרקום משמשת כבקרת כניסה על הנכנסים לבניין, או לבית פרטי, ובדרך זו ניתן למנוע ניסיונות פריצה והשגות גבול של עוברי אורח. בחירת אינטרקום יכולה להיות מבלבלת מאוד וזאת מאחר שקיימים לא מעט סוגים של מערכות אינטרקום.
חברת COMMAX הקוריאנית מציעה מערכות אינטרקום עם כל הפתרונות המתקדמים, היעילים והאיכותיים ביותר. על מנת שנוכל לעשות סדר בנושא, אנו נדון בכתבה זו בשלושה סוגים עיקריים שכדאי לרכוש לבית או לעסק.

מה חשוב לדעת בטרם רכישת אינטרקום לבית או לעסק?

ראשית, האם התשתית של הבית מאפשרת לכם התקנת אינטרקום נוחה, במקום נגיש? שנית, מה גודל האינטרקום המתאים לכם? מהו גודל המסך? וכמובן איך הם מתאימים לעיצוב הכללי של הבית. שלישית, האם התקנת האינטרקום היא חיצונית או שקועה בקיר? רביעית, האם מערכת האינטרקום כוללת מצלמה או רק מערכת קולית? לאחר שתענו על כל השאלות הללו תוכלו לבחור את האינטרקום המתאים ביותר לצרכים האישיים שלכם.

האינטרקומים השכיחים ביותר בשוק

כיום ישנם שלושה סוגים עיקריים של מערכות אינטרקום:
מערכות אודיו אנלוגיות, מערכות אודיו וידאו אנלוגיות ומערכות אודיו וידאו IoT IP.
על מנת לבחור את האינטרקום המתאים לכם תצטרכו לדעת מה הדרישות שלכם ואילו פונקציות תרצו שיהיו בו. בהתאם לכך תוכלו לרכוש את האינטרקום המתאים לכם ביותר וליהנות מיתרונותיו הרבים.

מערכות אינטרקום אודיו אנלוגיות

מערכת אינטרקום זו כוללת בתוכה פונקציית דיבור ושמע. מערכת זו מיועדת לשימוש בגני ילדים, חנויות, מוסדות, חדרי מחסה (ממדים), בניינים, משרדים ועוד.
מערכות אינטרקום אודיו אנלוגיות יכולות להגיע עם או בלי שפופרת וניתן לקבל גם פנל חיצוני אנטי ונדלי (נגד ונדליזם). כמו כן, ישנן מערכות חכמות היודעות להתחבר למערכת הכריזה הקיימת במקום - ניתן לכרוז באמצעות באמצעות שימוש בשפופרת האינטרקום.

יתרונות מערכת אינטרקום אודיו אנלוגית:

  • דרך שמיעת הקול בשפופרת ניתן להחליט אם לפתוח את הדלת או לא. אם יש מצב של קול שאנו לא מזהים, או מאיזו שהיא סיבה לא נראה לנו, יש באפשרותנו לנתק את השיחה ולא לפתוח את הדלת.
  • פתיחת הדלת נעשית על ידי האינטרקום. 

אינטרקום אודיו

מערכות אינטרקום וידאו אנלוגיות

בתחום האינטרקומים במערכות אינטרקום וידאו חברת COMMAX הקוריאנית הן מערכות שתומכות בטכנולוגית AHD שמאפשרות לנו לקבל איכות תמונה ברמה גבוהה וברורה, ביום ובלילה. מדובר על מסכי מגע בגדלים של 10-7 אינץ´ הכוללים זיכרון צפייה של 128 תמונות אחרונות. כמו כן, ניתן לחבר למערכת האינטרקום עד ארבע מצלמות. שתי מצלמות אינטרקום עם או בלי מקודד, עם או בלי זיהוי תגי קירבה, זווית ראיית המצלמה 140 מעלות ובנוסף שתי מצלמות אבטחה לצפייה. מערכת אינטרקום זו גם כוללת פנל חיצוני (אנטי ונדלי) תומך חיפוש שמות הדיירים בעברית.

יתרונות מערכת אינטרקום וידאו אנלוגית:

  • באמצעות מערכת זו ניתן לראות ולשמוע את מי שנמצא בכניסה לבית או למשרד, וכך לקבל החלטה אם לפתוח את הדלת או לא.
  • הודות לתאורת הלד במסך, הרזולוציה גבוהה יותר והתמונה שאנו רואים חדה וברורה יותר.
  • האינטרקום ניחן ברמת גימור ואיכות גבוהה, עמידות גבוהה נגד ונדליזם, נזקי מזג אוויר, קרינת שמש ומעשי פריצה.
  • ניתן לחבר עד 4 מסכים, 4 שפופרות ו 4 מצלמות.
  • התצוגה על מסך האינטרקום משרה ביטחון רב, כך שההחלטה אם לפתוח את הדלת היא בידיים שלנו בלבד.
  • מערכות התומכות טכנולוגיית AHD.
  • מערכת חיפש שמות בעברית.
אינטרקום בית משותף

מערכות אינטרקום IP תומכות IoT

כיום העולם צועד קדימה עם מערכות IP שכוללות אודיו ווידאו.
חברת COMMAX הקוריאנית מכניסה למערכות אלו סטנדרטים גבוהים של איכות וידאו ואודיו. אינטרקום IP תומך IoT היא מערכת דיגיטלית חדישה אשר נתמכת ב- POE. ניתן לחבר אליה מסכי מגע של 10-7 אינץ´ (הכוללים בתוכם מערכת הפעלה Android) לשליטה בבית חכם, וכן לבצע שיחות אודיו או וידאו בין המוניטורים השונים. כמו כן, קיימת אפשרות לחבר למערכת מצלמות אבטחה (שגם מקליטות). למערכת אינטרקום זו יש מגוון רחב של פנלים שונים הכוללים קודן, זיהוי תגי קרבה לפתיחת השער וכן פנלים הכוללים Bluetooth. כאשר הפנל מזהה סמארטפון אשר מאושר באפליקציה (קורא קרבה) תיפתח הדלת באופן אוטומטי. הפנלים מיועדים להתקנה חיצונית אנטי ונדל וכן ניתן לחבר גלאי תאורה/ גלאי תנועה/ גלאי טמפרטורה ואביזרים נוספים בפרוטוקול Zigbee.


יתרונות מערכת אינטרקום IP תומך IoT:

  • מערכת קלה ומהירה לתפעול. 
  • עיצוב סופר מודרני.
  • מסך מגע + זיכרון עד 128 תמונות אחרונות.
  • ניתן לשלוט על מערכת האינטרקום - צפייה, דיבור ופתיחת דלת, מכל מקום בעולם דרך הטלפון החכם. 

אינטרקום ip

חברת כומפניקס תקשורת ואלקטרוניקה הינה היבואנית הבלעדית של COMMAX קוריאה.


מה ההבדלים בין סוגי האינטרקומים?
ישנם 3 קטגוריות: אודיו, וידאו ו-IP. להבדלים ביניהם כנס למאמר.
איזה אינטרקום כדאי לקנות?
לא משנה איזה סוג אינטרקום את/ה צריכים. אנו ממליצים על המותג commax תוצרת קוריאה למוצר איכותי ושנים של עבודה ללא תקלות.
איזה אינטרקום אני צריך?
בפנים תוכל להבין את ההבדלים בין הסוגים. נמליץ לקחת איש מקצוע אשר יתאים לך את הפתרון הנכון ביותר לצרכים שלך.